About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, July 27, 2009

18 julai 2009

semalam,

aku bertanya kepada sidia

adakah dia

masih mahu aku

jika aku sudah tiada

apa yang mesti aku ada

diam...

diam tak bermakna setuju/mahu

hey! siapa bilang begitu?

jeda.. 

berhenti sejenak, ambil nafas, fikir

cinta adalah bila 

kita terima dia

disaat dia tiada apa-apa.

ternyata,

cinta itu ada 

disaat dia terima aku

apa adanya

ria melompat, indah

aku pun begitu

(perasaanku padamu)

cintakamusampaimati

ps: hey! jangan main jauh-jauh.

kamu itu, milik aku!

~cz

2 comments:

Anonymous said...

apa yang awak bagi pada saya ? Bila betul2 awk tunjukkan awk ada sedikit hormat pada saya ? Dalam hidup kita saya selalu kena terpaksa untuk buat sesuatu yang saya taknak kerna nak pusaka hati awak! Apa makna cinta konon ? Awk main-main bila saya seruis! ok fine

Anonymous said...

Sejak dari dulu awak asyik memikirkan nak yang terbaik dalam hidup awak.... Saya takkan mampu bagi apa yang awak nak. Saya dah putus asa... Perpisahan paling terbaik. Awak jangan bunuh diri dan sebagainya... Maafkan saya... Untuk itu saya hanya cakap cinta kamu sampai mati dah tak ada lagi... Sebab mengikut apa yang ditulis dalam msg-msg yang lepas dah nampak apa yang dikatakan tidak keserasian! Saya nak jadi lelaki Gay lepas ni. Mungkin bila kenal lelaki saya lebih kenal diri sendiri. Maaf untuk shikin... Jalanilah hidup ini dengan apa yang awak fikir terbaik untuk awak... Moga hidup awak sentiasa dalam kebaikan yang tercipta untuk awak.. Tq atas semua yang awk dah bagi pada saya. Minta halalkan segala-galanya... Salam... Yang dah putus asa dengan cinta dan hidup dia.....