About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, December 21, 2009

95 days to go...

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!


dah hampir 5 hari aku ade kat company ni...
kinda boring sbb aku tak wat pape sgt lg ni..but starting next week, aku akan lbh berusaha dan bersungguh2...balik umah khmis ni..memang sgt tak sabar..aduh.... lmbt lg nk khamis...
barang2 yang aku nak amik kat umah ialah...


sikat---------weyh...takkan nak beli sikat baru kot.over betol.save save save... lgpon sikat kat umah aku tu terbaik..don't get me wrong.bukana ku tak sikat rambut kat cn..tp sikat tu tak marbeles

kamus-------erm..perlu ker ek?atau aku amik jer kamus aku kat kawan seremban aku tu...erm...ok..kamus tak jd.

cekak rambut------adu..takleh wat pekerjaan la dgn rambut yang very tidak mesra pengguna ni...ideal sewaktu lepas mandi...=)

iron---------nampak gayanye..aku mmg kene bwk iron sendiri ni...akutakleh arapkan iron kat umah tu.rosak kang, aku jenuh nk menggantinyer.

buah karom--------ala..ni kwn aku punye..aku nk pulangkan kat beliau la...gile ape nk bwk papan karom nek bas.bas bapak aku takpe la....

bebuku(buku-buku..ala, cm rerama, reramai..eh?)-------buku ni untuk rujukan wat thesis dan untuk aku memajukan company ini.ceswah ceswah...antaranya..buku strategic mgmt..


ape lg ek?kebuntuan dh ni....
okk...

tshirt lengan pendek-------senang aku nk wat belasahan kat cn.

oh ya... lampu pelbagai guna--------dah rosak lah...aku nk kene g baiki ni..kat cosway dungun. adu....keejiyyyy

segala mcm jenis raket-------perlu ke?aku tak jumpe lg tempat nk bersukan ni....aduuu...


erm..tu jela stkat ni..ade ms, dn bile aku ingat, aku update lg..huhu....

No comments: