About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, September 7, 2009

wahida mubin


sy baru jer teringatkan seorang junior masa sekolah dulu bernama wahida.sebabnya, teringat masa sekolah dulu, kami selalu bertukar2 hadiah. semasa berjaln di koridor blok 10,12 ogos yang lalu, ada sekumpulan siswi melihat ke arah sy. argh.. maybe adik2 jr masa minggu mms yang tengah mengecam muka kak oc kot. fikir sy dlm hati...bila dah melintasi the group, sy menoleh ke belakang, dan pada masa yang sama, ada 2 orang siswi turut menoleh ke belakang jga.

siswi : kak ckin ker?

sy : (sambil memegang name card yg tertulis 'chykeen'.maybe dia terkejut melihat cara nama saya ditulis,fikir saya daalm hati)

sisiwi tu mendekati saya sambil tersenyum lebar, dan otak saya ligat memikirkan sesuatu.

sy : wahida. wahida kan!?

siswi/wahida : k ckin....!!

then, kitorg pon berpelukan. tak sangka betul saya dapat menemui beliau. dah berubah. feminin sangat, tp dikatanya kita pulak yang nampak feminin. hahhaa. ape2 jela dik...

tapi yang bertambah menjadi kebetulan, wahida rupa2nya berkawan baik dgn nina,my housemate.sebab dorang pernah sekolah sama. hai..kecilnya dunia.

*apa yang sy perasankn, apabila timbul sesuatu keinginan dalam lubuk hati saya, insyaallah sy akan dapat perkara yg diidamkan tu.terima kasih tuhan kerana memakbulkan permintaanku...bermakna tuhan masih syangkan aku kan..

No comments: