About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Saturday, November 14, 2009

tentang dia

dia sedang sibuk berkemas... dia sedang mengasingkan pakaian yang akan di pakai pd hari esok. gembira kerana aku berada bersama dia mlm ini...

tp, dlm ms yg sama, hati terasa sgt sedih..pedih....dia akn pergi meninggalkan aku, meninggalkan kami semua...mungkin 5 6 tahun baru berpeluang bertemu.

dan dia benar2 seakan pergi dari hidup aku setelah lama aku diam dlm hatinya.

bagaimana dapat aku usir duka ni pergi? menghalangnya pergi bererti memusnahkan masa depannya yang terbentang luas.

menghalangnya pergi tak ubah seperti timba pecah mencari perigi kontang.  

aku sepatutnya gembira untuk nya. barangkali dia tahu inilah yang terbaik untuknya.

aku sepatutnya gembira untuk nya. barangkali dia tahu inilah yang terbaik untuknya.

cuma aku harapkan dia akan pulang jua dgn apa yang dicitakan dan kembali kepada keluarga yang mnyayanginya sepenuh raga

cuma aku harapkan dia akan pulang jua dgn kejayaan dari yang dicitakan, dan kembali kepada aku yang tulus mencintainya

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!

1 comment:

aku dan sesuatu.. said...

huhu..gud luck 2 amer..semoga membawa kejayan untuk dinikmati mak ngah dan pak ngah sekeluarga..