About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Friday, April 9, 2010

kisah sekeping not 50


do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!



not 50
kau nampak cantik
biarpon kertas mu dibayangi lipatan jelas

not 50
bilakah kita akan bersua kembali?
adakah pabila tiba hujung bulan ini
atau nasibku malang sekali lagi

not 50
aku merasa gembira kerana pernah menjamah tubuh kekarmu
sempat merasa belai manjamu sebelum aku gune
untuk byr sewa bilik ku..oh..

not 50
percayalah...
aku akan berusaha untuk dapatkan kau kembali.
aku takkan biarkan pakcik kedai topup itu mengambil mu
dan memulangkan kepada aku not merah 4 keping dan
not hijau2 sket sekeping padaku tiap2 bulan.oh.... tidakkk!!!!

not 50,
sesungguhnya aku cinta padamu
tunggu aku ya...


thanks sahabat belanje aku kepsi smlm.walaupon aku tak suke kepsi.tp mende free aku mmg layannnnn....


1 comment:

A.I said...

i luv RM50 too!!

(br pinjam ngan adik $50 td. dh janji nk bayar balik senin ni. miahahaha)