About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Friday, April 9, 2010

lots-of-things-happen-to-me-lately

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!

mampu ke wat tajuk entri cmtu?hu....lama tak berblog kan.bersawang sgt ni...sbnanye tiap haripon bukak blog ni.tp mls betol nk sign in dan menaip.salu2nya cume bace blog org jela..nasib baik blog2 yg aku suke baca tu rajin update.miahahahha..


so,byk perkara yang berlaku dalam hidup aku baru2 ni.sgt gembira.sgt haru.sgt duka pon ade.i donno where to start sbb da byk sgt yg tersimpan dlm kotak memori aku ni. tp mujurlah ade org2 sekeliling yang sudi berkongsi telinga tmpat aku meluah rasa.makanya, tidaklah aku meluah rasa disini lagi. memory card pon da penuh dgn gmbar2 yang belum di transfer dlm my bambam ni.huh..ade nama dah laptop aku ye.haaa.

banyak..banyak sgt cerita.satu pon aku tanak korg mis..nntlah..bile ade masa aku update sume...mane2 yang dh tertinggal tu..setiap cerita deserve exposure dr aku.heh.


sblum aku end this entri (nak end dah ke???)
aku nak ckp yg aku sayang my Mr. Gula-gula.
i love you so much. (oit!nape tak msg ni???)


No comments: