About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Thursday, May 6, 2010

:'((

 sedih. tengah bersedih
sgt sedih.sgt bersedih.
 orang ade ckp bile kite sedih, kite tak lalu makan kan?
tp aku tak mcm tu... bile sedih makan banyak, 
bile gembira pon mkn byk jugak

haih~

bagi aku, takde reason pon untuk tak makan walaupon aku tgh sedih dn sebagainya.
bagi aku, takde reason pon untuk aku cederakan orang lain bile aku marah.
bagi aku, takde reason pon untuk aku merosakkan barang2 sekeliling aku bile aku betul-betul baran
selalunya...


aku akan rasa hangat, panas kat kepala.
aku akan rasa muka aku merah padam
aku akan rasa jantung aku tibe-tibe berdegup laju
aku akan rasa sakit hati sgt (bukan sakit hati tu, tapi hati (liver) aku yang berasa sakit)

betul... serius.. mmg itu yang aku rasa bile aku sedih, marah dan sebagainya
dan sekarang..  lepas aku tulis semua ni, aku masih lagi rasa sedih :'((

ohh~
~hati menangis, siapa yang tahu??
SAhur di Hotel uiTm 2009


do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!

2 comments:

A.I said...

camne aku nk tenangkan kau? sedangkan aku sendiri pon tgh sedey :(

hukhuk

cz said...

hah?tgh sedey gak ke?ayoh kite sedey berduo.huu

sedih betul ni...