About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, January 18, 2010

the cronology

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!


ok,,for those yg masih tak tau, since i came to damansara on 5th jan, yep.a day after my birthday, i got flu+fever...sore throat dan yg bersangkutan dgnnya. ok mebi ade dua reason why demam tu..tp satu reason jer cm logik.another reason , hurm cume rumors jer...



1 ade org ckp, bile tiba birthday kite, kita akan jd lemah semacam. ms tu la nk demam, sakit dan sebagainye..ok, tu one of the reason.

2 reason satu lg ialah, sbb aku first time drive to kl from jengka. mebi sbb penat or i dont know.hurm...



tp yg pasti demam still tak kebah sampaila semalam...18hb... lebih dari sepuluh hari..mmg gile..ubat doktor bagi sume dah abes. yg aku ingat 16hb mlm tu aku duk kt umah tgk tv dan tetibe aku muntah sampai takde tanda untuk berhenti...muntah dan muntah dan muntah dan muntah lagi... smpai tiada ape lg untuk di muntahkan sedangkan bahu aku masih terhinjut2 tanda amhu keluar lagi setiap isi perut. loya..pahit, mual... alangkah indah bile ada jeruk atau asam masin untuk dimakan.hilangkan payau...alangkah...



on 17hb, gigih kuar gak gi kl nk jupe kiki..its about thesis yg cm menggila nak siapkan...sbb i da janji ngn kiki a week ago. i gagahkan diri gk untuk kua umah, berjalan kaki lebih satu kilometer.. untuk tunggu bas. bas tu ke metro prima dan have to wait for another bas ke bandar kl..



bas rapid kl u86 ialah bas yang bertanggungjawab bawak aku.agak cuak sbb first time nek bas kat cn.takut kene tinggal.mujur aku tak kene tunggu lama... RM1 sampai metro prima then naik u4 plak ke kotaraya.kene byr rm2.50. rupe sampai masjid jamek.aku da lembek. satu habuk makanan belum masuk dlm perut aku, dgn langkahmalas aku nek lrt masjid jamek ke bandaraya(sogo) then tuka tren naek komuter kat bank negara. penat giler...dari situ baru aku leh nek terus ke mid valey...



kat mid valey, g mc D.taiiikkkk... wifi takleh gune. erm...
then, i met my personal nurse. dan die la yg sembuhkan segala macam penyakit ni...
terima kasih tuhan sbb sayangkan aku dan bagi ujian ni buat aku..akhirnya kembali menjalani hidup sbg org normal..hahahhaaa....



No comments: