About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Thursday, January 28, 2010

malas nak layan

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!


aku bukannya tak ade cerita nak cerita
aku bukannya tak ade masa nak dibazirkan
dn yang paling penting, bukan aku tak bukak blog aku ni.

tp, aku malas nak layan1
tgk lah kat chatbox sblh ni...dipenuhi, dicemari dgn msg2 dari org2 yang aku sgt malas nak layan2.
ah...malas nak layan 3 betul lah budak2 ni...to jemdokpaka@ibrisham dan manedow@raimi... hentikan lah msg2 tak gune korg tu...knp la dtg tempat org, tak beradab ni? jg sikap please..
hormat la org sikit...bukan byk, mintak sedikit je pon.ish....malas nak layan betollah4.

so, to korang yang aku sangat malas nak layan5..aku harap korang paham la pesanan aku ni ye...



ps:btw, thanks sbb wish birthday aku haritu
dan ibrisham, ko masih lagi ade janji yang belum di tunaikan pada aku.


1 comment:

cz said...

kamu tulis ape?sy tak paham