About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, March 1, 2010

senarai kesyukuran

do not simply quote any words or download any pictures from my blog. you have to seek for my permission or at least give me a notification. your cooperation is much appreciated.tq!

ok...kalau dlm entri 239 sy ada tulis sidikit sebanyak perkara yang berlaku dlm hidup saya kebelakangan ini, untuk entri kali ini..jeng jeng jeng...*drumroll...
sy nak senaraikan pula senarai kesyukuran sy. sbnarnya idea ni sy dapat dari blog student uitm segamat, seorang model, dan penulis blog terkenal hanis Zalikha(sy pengikut tegar blog beliau).
thank hamis sbb bg idea ni dn sy secara peribadinya memang percaya, bagus untuk buat senarai kesyukuran macam ni. sbb kita akan muhasabah diri dan lebih bersyukur dgn ape yang kite ada.kan kan kan.

ok...untuk tidak lebih bercakap panajng, inilah dia senarai kesyukurang yang boleh sya list. ni kire pencapaian seumur hidup la kan.sile cek ini...(check it out@cekidaut)



sy bersyukur sebab:

1.sy dilahirkan sempurna tubuh badan....telinga cukup dua, lubang hidung cukup dua...tangan cukup dua.pendek kate semuanya dua la..
(kecuali mata sy, ade yang ckp empat.haih~)

2. ada ibubapa yang memahami, sentiasa menyokong dan mempercayai saya.tnpa keprcayaan yang diberi, sy mungkin tidak boleh jadi seperti saya sekarang.
(thanks my famili)

3. sy ada adik beradik yang pandai2 belaka.
kakak berkerja di syarikat rangkaian kerajaan.(glc)
adik lelaki ambil medic di mesir
adik perempuan di sekolah sains terbaik kuala lumpur
saya sendiri sedang menghabiskan degree
(insyaallah)

4. sy sudah ade lesen memandu, duduki ujian memandu sekali shj dan pernah memandu dari rumah, (jengka) ke kuantan, kuala lumpur., begitulah sebaliknya untuk perjalanan pulang ke jengka dr kuala lumpur
(inilah pencapaian terhebat saya.dan sy bersyukur mempunyai peluang ini)

5. sy diberi peluang mempunyai haousemate yang baik dan sgt membantu di saat sy tidak mempunyai kenderaan untuk pergi praktikal.

6. kakak ofis saya, kak ana, sgt baik orangnya dan tidak berkira..

7. sy mempunyai rakan-rakan seperjuangan yang baik dan sy sentiasa gembira dengn mereka

8. sy diberi peluang untuk buat kerja part time kat kedai dobi.walau untuk sebulan, pengalamannya cukup berharga.takde masalah la lau nak buka kedai dobi bile dah kawen nnt.(knp kene tunggu bile kawen?haha)

9. sy berkesempatan bertemu dengan rakan2 yang telah lama tak berjumpa semenjak berada di kl ini..terima kasih semua

10. rezeki untuk saya sentiasa ada.sy percay atuhan sygkan sy, dan sy juga sygkan-NYA


ini shj senarai kesyukuran buat masa ini.
salam 1 Malaysia



No comments: