About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Sunday, August 2, 2009

berehat di tempat yang kita panggil rumah

tesen. semlam sampai umah sewa kat dungun kul 230 petang dan takder orang kat umah. yg paling siot sekali ialah pintu rumah dimangga menggunakan solex. what the....

memang bengang ar aku.dak umah tak ckp pown yang dia mangga umah tu n dia expect aku ade kunci solex tu.. adu.. elok2 jer sampai umah awal, leh nak bergolek nak hape..sume nyer cancell. tensi giler aku

pastu, bila dah tau yang aku takder kunci, dorang taker intention pown nak balik umah awal.tp, still teruskan niat berfoya-foya kat kuanatn tu. so, end of story, dorang sampai umah dalam kul 2 pagi. sib baiklah aku ader baju dalam beg and semua buku. taklah desperate sgt.( cume, aku terpaksa beli berus gg baru. sbb pegi balik umah tak bawak berus gigi pon-kat umah da ader.dn ak upon pinjam ar towel member.)

arghhh....
ntah pape en dorang. sabau jela aku
walaupon dorang da ade kat umah, aku tak balik umah poiwn lagi ni. merajuk ker?takder maknanya...
bia lantak ar dorang tu. come on cikin, bertahan untuk satu sem jer ag ni.

aku memang bengang tahan cipan utara ar kat dorang. kawan jenis ape camni. shiiiiittttt

6 comments:

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

uih???marahnya!!
rilek dear!few month je lg..

cz said...

byk mende kowt yg wat rase nk mrh kt dorg.huh.

such a bad friend indeed~

Anonymous said...

lex ah emo gile

cz said...

ei...tak suke anonymous

ayunik said...

lex arrr. ptt la emmmm....

Anonymous said...

x ske any. xyah men blog ah geng !