About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Sunday, August 23, 2009

selamat berpuasa


terlambat aku post entri selamat berpuasa ni.. da msuk hari kedua baru la nak citer2.hahahhaha
semalm aku bukak pose ngan sardin..dah lama giler teringin nak makan sardin..so, aku pon tumbuk la lada kunyit bawang sumer, tumis dalm kuali tu, baru buh sardin seketul dan asam keping and serai. malatops u all... hahhaha pastu goreng kubis... nikmat jer makn. pagi tadi lak, aku makan belen sardin tu ngn telur dadar..erm.. sahur ni aku tak gemor sangat makan berat2..sebab pahtu aku mesti nak tidor..kang tak hadam lak nasik aku. lekat kat esofagus.. haru la keesokan harinyer...

cara nak atasi problem tu ialah dengan minum air masak banyak2..tepi tilam aku ader stok dah air banayk2...

pagi tadi aku g kelas kete.. erm..skang aku tungu lesen L jela .mebi bulan semilan kang baru siap.lambat lagi la... nak bawak keter..huhhhuhu...

aku baru jer balik dari u..ader test hrm td..erm... aku tinggal satu soaln. tapi akau rasa yang l;ain aku dapat wat dengan baik sekali...eceh.. aku kuar awal time test td sb angin kuat giler petanda hari nak ujan.
tp, aku singah jap kat gelangang pingpong. syok tgk dorg praktis pingpong. terer giler arh..huuhuusape nak ajar aku smash ni ha... tp aku pakai cap aym jer.. cap STIGA je rha... leh ker jd power ni? sekian, update hari ini


*sgt mals nak update yer...