About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Monday, August 10, 2009

saya harap ini yang terakhir...

saya harap saya tak pernah kenal kamu..
saya harap kamu tak pernah kenal saya..
saya harap saya tak kenal keluarga kamu..
saya harap kamu tak kenal keluarga saya..
saya harap ia berakhir dengan baik..
kamu harap ia berakhir dengan baik..
tapi tidak...
cerita ni tak hepi ending pon..
cerita ni tak wat saya senyum lebar pun...
cerita ni, sedikit pon tak macam beauty and the beast, cinderella, atau snow white....
juga...
cerita ni tak wat awak bahagia
cerita ni tak wat awak senyum ceria
cerita ni tak macam yang awak rancangkan..
fair and square kan..??
tapi saya cuma harap satu jer...
.
.
.
.
.
.
saya harap ini yang terakhir...

1 comment:

ayunik said...

for somebody.... that buddy??