About Me

My photo
Temerloh, Pahang, Malaysia
it's enjoyable to see everyone happy and optimist in their life. but it's more enjoyable to see everyone happy on their own big day. cheers

klik klik ^^

Followers

i love comment

Thursday, October 22, 2009

surat ikhlas kepada seorang rakan..


salam...


aku harap ko dan kuarga sihat.
aku nak mintak maaf sbb kita takkan bertemu lagi.
bukan sbb aku tak nak.. tp sbb aku rasa ko sendiri yg tak nak.


aku nk ucpkan time kasih sbb penah kawan aku.. penah wat aku hepi.. hiburkan aku dgn lawak2 spontan ko. walau pon aku tau sbnanye aku gak akan sedih nanti bile aku dah khilanagn ko...
dan... masa untuk bersedih tu dah tiba. dah hampir tiba


belum tiba. tp aku wat dia jd sangat hampir.. aku tak sbr nk pergi dari semua kenagn kita.
tak sbar2 lagi..



aku harap ko akn hepi selalu dan terus hepikan org lain..
slpas ketiadaan aku..



aku tak dpat jumpa ko lagi pasni.. aku mintak maaf walaupon aku penah janji dulu nk jumper ko kt umah ko..


dah la.. sampai cini jer..
aku tau ko pasti cbuk dan takder masa nak baca ape yg aku tylis ni..
hah. nanti bile aku ada idea.. aku tulis lagi..

bye..

2 comments:

shahmivec said...

sabar jelah,banyak lagi yang menanti...

cz said...

yela... banyak lagi tempat praktikal yg menanti ni.. tk tau nk pilih yg mana satu..hahhaaa